29/6/09

Εναντίον του διορισμού θεολόγων στα Δημοτικά σχολεία ο Πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας

πηγή:Ακτίνες

Ο πρόεδρος της ΔΟΕ (Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος) κ. Δημ. Μπράτης, στην πανηγυρική συνεδρίαση της 78ης Γ. Συνέλευσης της ΔΟΕ αναφέρθηκε εκτός των άλλων και στο θέμα των θεολόγων στα δημοτικά.

Συγκεκριμένα είπε ότι «τελευταία έχουμε και τις προτάσεις της Ένωσης Θεολόγων να διδάσκουν το μάθημα των θρησκευτικών στα δημοτικά, τις οποίες δυστυχώς υιοθέτησε και ο Αρχιεπίσκοπος. Δεν θα το επιτρέψουμε ποτέ να γίνει»

Σχόλιο του blog μας

Δεν είναι καινούργια η θέση αυτή του κ. Μπράτη. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ στάθηκαν απέναντι στα δικαιώματα και τις διεκδικήσεις των θεολόγων πάντοτε. Θυμίζουμε ότι μία από τις ελάχιστες φορές που η ΟΛΜΕ συμφώνησε με απόφαση του Υπ. Παιδείας ήταν όταν πέρυσι το καλοκαίρι ο τότε Υπουργός κ. Στυλιανίδης άλλαξε το καθεστώς των απαλλαγών από τα Θρησκευτικά, πράξη την οποία επικρότησαν οι συνδικαλιστές της εκπαίδευσης. Είναι γνωστό το αθεϊστικό τους πνεύμα και η μανία τους εναντίον κάθε χριστιανικού στοιχείου της ελληνικής παιδείας.

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥΣ! ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΧΡΕΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΖΟΦΕΡΟ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

http://synedrio.pasok.gr/wp-content/uploads/2008/01/08_01_18_omillia_mprati.pdf

ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΡΑΤΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΤΗΣ ΚΟΕΣ (ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ)

...Ξέρετε συντρόφισσες και σύντροφοι ο ελληνικός λαός είναι
περίεργος. Διαφορετικά κρίνει το ΠΑΣΟΚ διαφορετικά κρίνει τη
δεξιά...Για μένα είναι ορθή πολιτική άποψη αυτή που λέει αυτοδυναμία - αυτονομία στο ΠΑΣΟΚ. Μπορούμε σύντροφοι να το κάνουμε πάλι μεγάλο αρκεί όμως να αποφασίσουμε ποιους θα αφήσουμε και με ποιους θα πάμε...

Μάνος Χαραλαμπάκης στα ΝΕΑ 03.06.09

Ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Δημήτρης Μπράτης αναφέρει από την πλευρά του ότι είναι θετικό να ενταχθεί το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις ηλικίες του δημοτικού.

ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΤΕ...

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται ότι ο θεσμός αυτός είναι υπέρ του διορισμού των θεολόγων και της μειώσεως διορισμού των δασκάλων.
Λογικό είναι αυτό που λέει ο πρόεδρος γιατί εκφράζει όλο το κλάδο και εμένα φυσικά.
Κατα πόσο είναι ικανός ένας αδιάφορος θεόλογος να διδάξει καλύτερα από ένα αδιάφορο δάσκαλο ειναι προς συζήτησιν.
Σχετικά με την σεξουαλική αγωγή δε συμφωνώ με το πρόεδρο, αλλά ας μη τα συνδέουμε.

επαρχιωτης δάσκαλος

Ανώνυμος είπε...

Κύριε επαρχιώτη δάσκαλε,
ΟΣΟ περισσότερα θεολογικά γνωρίζει ένας πτυχιούχος θεολογίας, και ΟΣΟ ειδικός στην θεολογία είναι ένας πτυχιούχος θεολογίας από ένα δάσκαλο που δεν διδάσκεται καθόλου θεολογικά μαθήματα (εκτός από ένα (1) σ' όλα τις παιδαγωγικές ακαδημίες της Ελλάδος!!!) ΤΟΣΟ πιο ικανός είναι να διδάξει το μάθημα ένας πττυχ.θεολογίας αδιάφορος από ένα αδιάφορο δάσκαλο!

Μπορεί αυτά να μην σας συμφέρουν αλλά δεν σημαίνει πως όλα πρέπει να γίνουν ίσωμα μπροστά στην ιδιοτέλεια και το συμφέρον μας!

Η άθλια και τραγική πραγματικότητα είναι πασιφανέστατη, το μάθημα των Θρησκευτικών στα Δημοτικά αν δεν αντικαθίσταται ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ από άλλα (είναι γνωστό ότι σε παμπολλα Δημοτικά την ώρα των Θρησκευτικών κάνουν λ.χ. Μαθηματικά!!) τουλάχιστον υποβαθμίζεται και παραθεωρείται (πάλι είναι γνωστό ότι τοποθετείται την τελευταία ώρα της ημέρας και μάλιστα αφήνουν το βιβλίο κάτω απο το θρανίο-δεν το παίρνουν οι μαθητές στο σπίτι, με την παρακίνηση αχρείων δασκάλων).

Ας μην κρυβόμαστε κάτω απο το δακτυλάκι μας κ.επαρχιώτη δάσκαλε!

Πάντως είναι θετικό ότι δεν συμφωνείτε με την εισαγωγή του μαθήματος της Ανηθικότητας στα σχολεία.

Ανώνυμος είπε...

Και φυσικά πρέπει να τα συνδέουμε μεταξύ τους τα γεγονότα, για να έχουμε μια συνολική και ολοκληρωμένη εικόνα, για τα άνομα σχέδια και το "ποιόν" των κυρίων αυτών, που θέλουν να ρυθμίζουν τις τύχες των παιδιών της Ορθόδοξης Ελλάδας!

Ανώνυμος είπε...

Τις γνώσεις των θρησκευτικών που χρειάζονται στο δημοτικό τις καλυπτει ο κάθε ευσυνείδητος δάσκαλος.
Δεν χρειάζεται να είσαι πτυχιούχος της Θεολογίας αλλά να έχεις φόβο Θεού.
Έτσι, αύριο το ίδιο θα πουν οι αδιόριστοι μαθημαστικοί,φυσικοί κ.λ.π.
Φαντάζεστε τι θα γίνει;
Εκτός και αλλάξουν τα πάντα στην παιδεία.
Τότε βλέπουμε.
Σημερα όμως δεν είναι δεκτόν από τον κλάδο μας.

επαρχιώτης δάσκαλος

Ανώνυμος είπε...

Μήπως θέλετε να μας πείτε κ.επαρχιώτη δάσκαλε, ότι οι δάσκαλοι σήμερα έχουν φόβο Θεού;

Γιατί αν το πείτε αυτό θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ περισσότερα θεολογικά γνωρίζει ένας πτυχιούχος θεολογίας, και ΟΣΟ ειδικός στην θεολογία είναι ένας πτυχιούχος θεολογίας από ένα δάσκαλο που δεν διδάσκεται καθόλου θεολογικά μαθήματα (εκτός από ένα (1) σ' όλα τις παιδαγωγικές ακαδημίες της Ελλάδος!!!) ΤΟΣΟ πιο ικανός είναι να διδάξει το μάθημα ένας πττυχ.θεολογίας αδιάφορος από ένα αδιάφορο δάσκαλο!


Ένα ξεκαθάρισμα: Απ' όλες τις παιδαγωγικές ακαδημίες που λειτουργούν στην Ελλάδα μόνο μια (ενδεχομένως τώρα καμία) δεν κάνουν Θεολογία και δεν έχουν προσλάβει καθηγητή που να διδάσκει αυτό το αντικείμενο! Όχι ένα μάθημα Θεολογικό κάνουν οι Παιδαγωγικές Ακαδημίες αλλά ΈΝΑ ΤΜΗΜΑ Παιδ. Ακαδημίας διδάσκει Θεολογία. Αυτά μας τα έλεγε σχετικός καθηγητής της Θεολ.Σχολής Αθήνας πριν 4-5 χρόνια, στιλιτεύοντας την βλακώδη νοοτροπία των υπευθύνων Παιδ. Ακαδημιών.

Τα καταλαβαίνετε αυτά κ. επαρχιώτη δάσκαλε ή δεν τα καταλαβαίνετε; Κινέζικα πάντως εμείς δεν μιλάμε!

Για τα άλλα μαθήματα που λέτε ότι και άλλοι κλάδοι καθηγητικών ειδικο θα ζητήσουν να αναλάβουν, είναι ανόμοιο και άσχετο αυτό. Διότι όλα τα άλλα μαθήματα διδάσκονται σε ΟΛΑ τα τμήματα των Παιδ.Ακαδημιών αφ΄ενός και αφ'έτερου δεν υπάρχει γενικευμένη αδιαφορία ως προς αυτά και υποβάθμιση τους, κάτι που αδιάντροπα συμβαίνει στο μάθημα των Θρησκευτικών από ανόητους και αναίσχυντους ψευτοδασκάλους.

Επίσης αυτό σημαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι παντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ με τα Θεολογικά! Αμαθείς και αγράμματοι στα Ιερά Δόγματα και στα της Πίστεως, κουβαλάνε αντιλήψεις παιδαριώδεις και δεισιδαίμονες που ουδεμία σχέση έχουν με την αληθινή Ορθόδοξη Θεολογία της Εκκλησίας μας. Ταυτόχρονα είναι -μέσα στο γενικότερο κλίμα- εντελώς εστερημένοι θείου φόβου και αγνής (δεν λέω αγίας!) ζωής, που είναι και ανήθικοι (με την εκκλησιαστική έννοια) αλλά και αδογμάτιστοι και αγράμματοι εκκλησιαστικά!

Τί συζητάμε λοιπόν επαρχιώτη δάσκαλέ μου;

Είπαμε κ.επαρχιώτη δάσκαλε, ότι το συμφέρον και η φιλαυτία δεν πρέπει να είναι οδηγός μας...

Ανώνυμος είπε...

Από την εμπειρία μου ξέρω ότι, η Δογματική που διδάχτηκα στην παιδαγωγική ακαδημία ως φοιτητής, ουδόλως με ωφέλησε στο μάθημα των θρησκευτικών που δίδαξα στο σχολείο.
Το ίδιο νομίζω ότι συμβαίνει παντού. Αυτά που σου ζητούν είναι διαφορετικά από αυτά που σου έχουν μάθει. Γι αυτό ο καθένας ενημερώνεται στον τομέα του αυτοβούλως για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του επαγγέλματός του.
Αν κάποιος συνάδελφος είναι άσχετος με το μάθημα που διδάσκει αυτό είναι επιλήψιμο .
Η αμάθεια όμως προτιμάται από την ημιμάθεια.
Ίσως όμως να είναι θετικό αν με αυτοσυνειδησία κάνει αυτό που δεν κατέχει καλά και ρωτά να μαθαίνει, από ορισμένους αθεολόγητους θεολόγους που παράγουν (μιας και τους έτυχε να περάσουν στις πανελλήνιες ) τα πανεπιστήμια, άθεους, ψυχρούς, με μη σωστή ορθόδοξη τοποθέτηση στα δόγματα της Εκκλησίας μας, με αιρετικές (πολλές φορές)απόψεις που ούτε εκκλησιάζονται καν. Αυτοί (ασφαλείς στη σιγουριά του δημοσίου) κάνουν το μάθημα αγγαρεία και την αγγαρεία μάθημα και ψυχραίνουν κάθε φλόγα πίστεως των μαθητών τους.
Δε μιλάμε για τους θεολόγους που βιώνουν τη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας μας και δυστυχώς αποτελούν εξαίρεση.
Συζητήσιμο να βελτιωθούν τα υπάρχοντα βιβλία που μπορεί να βοηθήσουν και τους «αμαθείς» δασκάλους.
επαρχιώτης δάσκαλος

Ανώνυμος είπε...

"Γι αυτό ο καθένας ενημερώνεται στον τομέα του αυτοβούλως για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του επαγγέλματός του", η φράση σας αυτή ελπίζω να ξέρετε πού θα οδηγήσει αν εφαρμοστεί, και καταργηθούν τα πτυχία και οι σχολές και ο καθένας αυτοβούλως ενημερώνεται στον τομέα του!
Όπως και να το κάνουμε υπάρχουν και ειδικοί!

Διαφωνούμε με την άποψη σας ότι δεν χρειάζεται η Θεολογική γνώση (έστω και η ακαδημαϊκή) για να διδάσκει κάποιος Θεολογία! Όσο και αν δεν το καταλαβαίνετε σας ωφέλησε η γνώση της Δογματικής.
Η συνεχής εντρύφηση στα ιερά κείμενα και ιδίως με συστηματικό τρόπο ωφελεί πολύ και μας εξάγει από τον βυθό της πλάνης και της άγνοιας. Οι Άγιοι Πατέρες συνιστούν συνεχή μελέτη των Γραφών και των Αγίων και πώς εσείς λέτε ότι ένας αμαθής δάσκαλος (που δεν διδάχθηκε ποτέ του Ορθόδοξη Θεολογία) είναι το ίδιο ικανός με ένα πτ.θεολογίας;



Για την κατάντια των συγχρόνων πτυχ. Θεολογίας συμφωνώ απολύτως μαζί σας, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να μην διδάσκουν στα Δημοτικά οι πτ.θεολογίας και στην ουσία να καταργήσουμε το μάθημα από τα Δημοτικά όπως de facto γίνεται στις ημέρες μας με τους ψευτοπροοδευτικούς δασκάλους της κακιάς ώρας!

Είπαμε ο αδιάφορος δάσκαλος έχει δύο μειονεκτήματα είναι και αμαθής και γεμάτος πλάνες ως προς την Θεολογία και άσωτος. Αντίθετα ο αδιάφορος πτ. Θεολογίας τουλάχιστον ξέρει την Θεολογία της Εκκλησίας, ακόμα και αν δεν την εφαρμόζει στη ζωή του.

Επίσης πολύ περισσότερες πλάνες και αιρέσεις ή ακόμα και αντιεκκλησιαστική και αντίθεη στάση θα έχει ο δάσκαλος που δεν ξέρει τα στραβά του για θεολογία παρά οι πτ.θεολογίας.

Το αίτημα της εισαγωγής πτ.θεολογίας στα Δημοτικά σχολεία είναι επίκαιρο και επιτακτικό όσο ποτέ άλλοτε! Το μάθημα των Θρησκευτικών στα Δημοτικά σχολεία έχει φθάσει στο ναδίρ της καταφρόνησης. Αρκετά πια με τους ασυνείδητους δασκάλους!

Ανώνυμος είπε...

Καλές οι ανταλλαγές απόψεων αλλά νομίζω ότι το κακό ξεκινά από το Υπουργείο Παιδείας, με τις αντιεκκλησιαστικές και αντορθόδοξες θέσεις του όπου οι υψηλά ιστάμενοι ανήκουν στη μασωνία όπως ανέφερε πρόσφατα ο π.Γ.Μεταλληνός .Οι υπόλοιποι είμαστε μπαλάκια του πικ πον. Ας προσθέσουν στις παιδαγωγικές σχολές μαθήματα που έχουν άμεση σχέση με την πράξη, αλλά δεν το θέλουν φαίνεται ,διότι άλλα είναι τα σχέδια της Ευρώπης όπου ανήκουμε και έχουμε τις υποχρεώσεις μας.
Δύο παρατηρήσεις:
1)Οι αιρέσεις που είναι ο χειρότερος εχθρός της Ορθοδοξίας προέρχονται από θεολόγους και όχι αμαθείς περί τα θεολογικά. (π.χ. ο οικουμενισμός σήμερα προωθείται από καθηγητές πανεπιστημίων ,επισκόπους ,Πατριάρχες).
Ο άθεος , ο αδιάφορος είναι λιγότερο επικίνδυνος από τον αιρετικό.
2)Το πόσοι θεολόγοι και ιερωμένοι διαβάζουν καθημερινώς την Αγία Γραφή και τους Πατέρες είναι για κουίζ.
Κάποτε διάβασαν αποσπασματικά κομμάτια για να περάσουν κάποιες εξετάσεις και μετά σκότος.
Επομένως ,είτε θεολόγοι είτε δάσκαλοι διδάσκουν αντίστοιχα σε γυμνάσια ή δημοτικά, αν δεν έχουν το υγιές αγωνιστικό βιωματικό ορθόδοξο φρόνημα, εις μάτην όλα.
Ας αγωνιστεί λοιπόν ο καθένας από το μετερίζι του για τα δίκαια-συμφέροντά του-και ο Θεός ας φωτίσει.
επαρχιώτης δάσκαλος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου επαρχιώτη δάσκαλε, νομίζω κάνετε μια αθέλητη σύγχυση, μεταξύ απο τη μια μεγαλόσχημων και επίσημων που έχουν άλλα σχέδια,συμφέροντα και σκοπούς και απο την άλλη των πολλών και ασήμων.

Δηλαδή:
Συμφωνώ ότι μεγαλόσχημοι ρασοφόροι και καθηγητές πρωτοστατούν στις αιρέσεις και στον οικουμενισμό. Και αυτοί είναι πιο επικίνδυνοι, επειδή αυτοί ως μεγαλόσχημοι και επίσημοι έχουν συμφέροντα και κινούνται έχοντας ιδιοτελείς στόχους.

Όμως στους απλούς και άσημους πολίτες, δασκάλους και πτ.θεολογίας, αν ρωτήσετε περι Θεού και Ορθοδοξίας και μετά συγκρίνετε τις απαντήσεις τους ασφαλώς στην συντριπτική πλειοψηφία θα βρείτε πιο πολλές και πιο μεγάλες πλάνες στους άσχετους δασκάλους, με την ολίγες και νοσηρές πολλές φορές απόψεις (ό,τι έχουν ακούσει από τις τηλεοράσεις και ό,τι ξέρουν απο τα παιδικά και εφηβικά τους χρόνια).

Και κάτι άλλο:
Ο δάσκαλος με τα τόσα μαθήματα που έχει, λόγω ψευτοπροοδευτικών αντιλήψεων, έχει την δυνατότητα να παραμερίζει, υποτιμά και υποβαθμίζει το μάθημα των Θρησκευτικών (ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ) και άρα να μένουν κατ' ουσίαν άσχετοι οι μαθητές με το μάθημα και μάλιστα να φορτωθούν και μια αντίληψη που θα φέρουν μια ζωή, ότι τα περι Θεού είναι κάτι ασήμαντο και υποτιμητικό. Ενώ ο θεολόγος θέλοντας και μη, θα ασχοληθεί σοβαρά με το μάθημα και θα θέλει να ακούσει από τους μαθητές αυτά που παρέδωσε.

Πάντως συμφωνώ πολύ μαζί σας. Έτσι είναι όπως τα λέτε για την αθλιότητα που βρίσκονται οι σύγχρονοι πτ.θεολογίας στην συντριπτική τους πλειοψηφία.

Για την επικινδυνότητα των αιρετικών περισσότερο από αυτή των αθέων, διαφωνώ. Οι άθεοι και οι κομπλεξικοί απέναντι στην Εκκλησία με τις σατανικές απόψεις τους οδηγούν και αυτοί στην απώλεια ψυχές όπως και οι αιρετικοί και οι οικουμενιστές.

Νομίζω πως κάνετε το λάθος και δεν καταλαβαίνετε πόσο επιτακτική ανάγκη είναι η τοποθέτηση θεολόγων στα σχολεία επειδή ίσως κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια! Δηλαδή πράγματι αν όλοι οι δάσκαλοι ήταν σας και εσάς ευλαβείς και ορθόδοξοι τότε πράγματι δεν θα υπήρχε ανάγκη τοποθέτησης θεολόγων στα δημοτικά σχολεία. Μακάρι να ήταν έτσι! Όμως η πικρή πραγματικότητα λέει ότι έχουν δάσκαλους εχθρούς της Ορθοδοξίας και της Θεολογίας οι οποίοι δηλητηριάζουν τις παιδικές ψυχές! Δυστυχώς!

Πάντως σας συγχαίρω διότι λέτε στο κείμενο σας αλήθειες που δύσκολα τις ακούς ακόμα και απο πτ.θεολογίας.

Ο Παντοκράτωρ και Παμπόθητος Κύριος να είναι μαζί σας!

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση:
Όμως στους απλούς και άσημους πολίτες, δασκάλους και πτ.θεολογίας, αν ρωτήσετε περι Θεού και Ορθοδοξίας και μετά συγκρίνετε τις απαντήσεις τους ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (που είναι άσχετοι με τα θεολογικά) ασφαλώς στην συντριπτική πλειοψηφία θα βρείτε πιο πολλές και πιο μεγάλες πλάνες στους άσχετους δασκάλους, με την ολίγες έως ανύπαρκτες θεολογικές γνώσεις τους και νοσηρές πολλές φορές απόψεις (ό,τι έχουν ακούσει από τις τηλεοράσεις και ό,τι ξέρουν απο τα παιδικά και εφηβικά τους χρόνια).

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΠΟΝΟ ΤΗς ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΚΑΤΩΤΕΡΑ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
ΟΙ ΜΕΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑΞΗ ΣΕ ΤΑΞΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΣΥΧΡΟΝΑ ΟΙ ΔΕ ΚΑΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΛΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 10:26πμ.
ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΒΙΟΛΟΓΟ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής
Ελληνική Επιτροπή


http://www.omep.gr/texts/
Sxediasmos_Programmaton_
Sexoualikis_Agogis_OMEP_
Athinas.pdf

Βασιλική Ζόγκζα
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πατρών

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

...Κάθε νηπιαγωγός μπορεί να εφαρμόσει την παρακάτω πρόταση χρησιμοποιώντας αυτήν την πορεία ανάπτυξης της διδακτικής παρέμβασης..

Πρέπει να εμφανιζόμαστε γυμνοί μπροστά στα παιδιά, ή να κρυβόμαστε;

Όταν εμφανίζονται γυμνοί, σαν να κάνουν κάτι πολύ απλό, χωρίς ντροπή, χωρίς επιφυλάξεις, συνηθίζουν τα παιδιά τους στην εικόνα, του μελλοντικού τους σώματος, αυτού που θα έχουν όταν μεγαλώσουν.

Από την άλλη όταν επιχειρούν να κρυφτούν,εξάπτουν την περιέργεια και διαιωνίζουν τα ταμπού που προσπαθεί να κατανικήσει η σεξουαλική αγωγή...

ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑ ΖΟΓΚΖΑ ΤΟ ''ΜΑΥΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΝΑΛΥΣΗΣ'' ΕΚΔ. ΕΛΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΝΤΑ ΑΝΑΜΑΣΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΦΡΟΥΝΤ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ!

ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ..σεξουαλική αγωγή... ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!..

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ
ΤΩΝ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Βρε παιδιά μήπως θέλει να την κοιτάξει κάποιος ψυχίατρος; Αυτά ούτε ο Φρόυντ τα έλεγε ή τα έκανε στην κόρη του! Είναι στα καλά της η γυναίκα αυτή ή το έσκασε απο "κάπου";

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 11:10 μ.μ. φέρε ποιά είναι τα στοιχεία σου (έγκυρα και αξιόπιστα) που αποδεικνύουν ότι όλοι ή η πλειοψηφία των μουσικών και των γυμναστών κάνει αυτά που γράφει ο ανώνυμος 3 Ιούλιος 2009 10:26 πμ;
Απόδειξε μας επίσης ότι οι δάσκαλοι εργάζονταν πιο αποτελεσματικά στην Γυμναστική και την Μουσική απο τους Μουσικούς και Γυμναστές!

Και κυρίως ποιά είναι τα στοιχεία σου που αποδεικνύουν ότι το ίδιο θα κάνουν και οι πτ.θεολόγοι (εδώ και αν έχεις στοιχεία!!!) και ότι θα υποβαθμιστεί (το ήδη στην πράξη καταργημένο) μάθημα των Θρησκευτικών;

Όλα λοιπόν αυτά είναι ΑΝΟΗΣΙΕΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ, είτε το θέλουν είτε όχι όσοι κινούνται απο ιδιοτελές πείσμα και προσπαθούν να κρυφτούν πίσω απο το δάκτυλό τους!!!

Ανώνυμος είπε...

αντε βρε θεολογοι που ταχατε θα σωστε την εκαιδευση
την τσεπη σας θα σωστε
σας επιασε δηθεν το καθηκον
μελι μυριστηκατε

Ανώνυμος είπε...

Αν Ανώνυμε 10:08 κινείσαι εσύ σ' όλη σου την ζωή απο το συμφέρον και την ιδιοτέλεια, μην νομίζεις ότι όλοι βρίσκονται στο κατάντημά σου!
Μάθε να μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια!

Πλήσιασε τον Θεό, τον Αληθινό και Πανάγαθο και θα μάθεις και εσύ να σκέπτεσαι διαφορετικά και θα απελευθερωθείς απο τα δεσμά της ιδιοτέλειας!
Σου το εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

Δάσκαλοι μην μοιάζετε με τον Πρόεδρο της Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας σας, Μπράτη! Λυπήθείτε τους εαυτούς σας και υπερβείτε τον κακό και ιδιοτελή εαυτό σας!

Διαφερετικά μεγάλο και αιώνιο κρίμα θα έχετε, για την καταστροφή των παιδικών ψυχών. Διότι μόνο καταστροφή μπορεί να λογιστεί η ανύπαρκτη Ορθόδοξη αγωγή ή η στρεβλή!

Ανώνυμος είπε...

ιδιοτελεια αγνωστη λεξη για σας
καντε ομιλιες -ιεραποστολη-κατηχητικα ανιδιοτελως και βλεπουμε
αν το 5-10% απο σας θρησκευει ζητημα ειναι και θελετε να σωσετε τα παιδακια;
ουτε τον εαυτο σας δεν μπορειτε να σωσετε
οι δασκαλοι σας φταινε;
την τσεπη σας κοιτατε να σωσετε οπως και εμεις τη δικια μας και του κλαδου μας
αυτον απηχει ο προεδρος της ΔΟΕ
και γι αυτο ψηφιζεται

Ανώνυμος είπε...

Ο πρόεδρος της ΔΟΕ κ. Δημήτρης Μπράτης (προβεβλημένο στέλεχος της ΠΑΣΚ) αναφέρει ότι είναι θετικό να ενταχθεί το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις ηλικίες του δημοτικού, ενώ η κα. Βασιλική Ζόγκζα, Βιολόγος, Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πατρών, θεωρεί ότι αυτό δεν είναι αρκετό πως πρέπει να ενταχθεί το μάθημα στο νηπιαγωγείο.

ΟΣΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΕΙΤΕ:

http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_211.html

http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_7267.html


ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ:

Πηγή:
http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=194&la=1


"Το Χαμόγελο του παιδιού": Νομιμοποίηση κόμματος παιδεραστών - Υπογράψτε τη διαμαρτυρία

http://www.eurocharity.org/Images/xamogelo_tou_paidiou.gif (http://www.hamogelo.gr/)


Δελτίο Τύπου
Νομιμοποίηση του Κόμματος των Παιδοφίλων (PNVD) από την Ολλανδική Κυβέρνηση

Μετά την απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, η οποία βασιζόμενη στην ελευθερία της έκφρασης, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, δεν απαγόρευσε την ίδρυσή του, η Ολλανδική Κυβέρνηση αναγνώρισε και επίσημα το νεοϊδρυθέν Κόμμα των Παιδοφίλων (PNVD).
Σε αυτή την περίπτωση η ελευθερία της έκφρασης λειτούργησε εναντίον των δικαιωμάτων των παιδιών.
Βασικοί στόχοι του κόμματος είναι:

Η νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών
Η νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση Επίσης, κάθε νομοθεσία, που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων, τους βρίσκει ρητά αντίθετους.
Κάθε συνειδητοποιημένος πολίτης στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο οφείλει να αντιταχθεί στην νομιμοποίηση αυτού του πολιτικού κόμματος.
Η Φινλανδία, έχοντας την Προεδρία της Ε.Ε. πρόκειται να αιτηθεί την καταστολή της δράσης του Κόμματος των Παιδοφίλων στην Ολλανδία. Η αίτηση από την Πρωθυπουργό της Φινλανδίας κα. θα παραδοθεί στον Επίτροπο της Ε.Ε. κ. Franco Frattini, Αρμόδιο για Εσωτερικές Υποθέσεις, στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Στα πλαίσια Άτυπης Συνάντησης μεταξύ των Υπουργών Δικαιοσύνης και Εσωτερικών της Ε.Ε. η οποία πραγματοποιήθηκε 20-22 Σεπτεμβρίου στην πόλη Tampere, οι Φιλανδοί πολίτες παρέδωσαν τις πρώτες υπογραφές στην Υπουργό Δικαιοσύνης της χώρα τους.
Όσο περισσότεροι σε ολόκληρο τον κόσμο συνυπογράψουμε το αίτημα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ισχύς του!
Σας καλούμε όλους να συμμετέχετε στην παγκόσμια αυτή διαμαρτυρία
Επισκεφθείτε το site μας http://www.hamogelo.gr (http://www.hamogelo.gr/)
συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο & την ηλεκτρονική σας διεύθυνση
Όλα τα στοιχεία θα αποσταλούν από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην αρμόδια Επιτροπή Συλλογής Υπογραφών (Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το http://www.adressit.com/pedonkielto)


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ UNICEF, ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΒΙΒΛΙΟ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 10 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ SEX ΜΕ ΖΩΑ, ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ!!!


The Washington Times - May 10, 2002

Child sex book given out at U.N. summit
By George Archibald

THE WASHINGTON TIMES
NEW YORK — A UNICEF-funded book
being passed out at the United Nations Child Summit encourages children to engage in sexual activities with other
minors and with homosexuals and
animals. ... An accompanying workshop book produced by the U.N. Children's Fund (UNICEF) tells Latin American mothers
and teens: "Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. Masturbation.
2. Sexual relations with a partner — whether heterosexual, homosexual, or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects,
animals, minors, non-consenting
persons." The book, which was distributed by the Mexican government with U.N. funding,
suggests lesbian sex as an acceptable alternative for girls. ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΑΓΝΟΕΙ Ο ΚΟΣ ΜΠΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑ ΖΟΓΚΖΑ

Η Μαύρη Βίβλος της Ψυχανάλυσης [Ζώντας καλύτερα χωρίς τον Φρόυντ], Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2007, 800 σελίδες.

Σαράντα γνωστοί ειδικοί, διαφορετικών ειδικοτήτων και εθνικοτήτων, επισημαίνουν τις αβάσιμες υποθέσεις και τις παραλείψεις του Φρόιντ και των επιγόνων του(Λακάν, Γιάλομ).

Κινητήριος δύναμη για τη συγγραφή του από 40 ειδικούς ήταν η γενικότερη αγανάκτηση των λογικών ανθρώπων από την απήχηση που έχει η ψυχανάλυση στη Γαλλία. Πχ. το κοριτσάκι που πήγανε στο Freud με κρίσεις πανικού: τη βίαζε ο φίλος του πατέρα της. Ο Freud έκανε το παν για να πείσει το κοριτσάκι ότι οι κρίσεις πανικού οφείλονταν στον καταπιεσμένο πόθο της για το βιαστή της, πράγμα που τεχνικά είναι συνέργεια σε εκπόρνευση ανηλίκου και πρακτικά είναι δείγμα του πόσο αφόρητα ελεεινές μωρίες πιστεύουν οι ψυχαναλυτές.

Ως γκουρού της «σεξουαλικής επανάστασης» λειτουργούσε ο μαρξιστής ψυχαναλυτής Βίλχελμ Ράιχ. Σύμφωνα με την θεωρία του, από την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα προκύπτει ένας «αυταρχικός χαρακτήρας», ο οποίος είναι η αιτία της καταπίεσης της ανθρωπότητας. Ένα μέτρο αντιμετώπισης θα ήταν μία χωρίς όρια ελευθεριότητα και εναλλαγή σε σεξουαλικούς συντρόφους. «Όποιος πάει δύο φορές με το ίδιο άτομο ανήκει ήδη στο κατεστημένο» ήταν τότε το σύνθημα.

Στην πράξη, όπως λέει και ο Ντε Βιλιέ, οι καταλυτικά ελευθέριες και ανατρεπτικές ιδέες του 1968 «διέστρεψαν την συνείδηση» και με τον τρόπο αυτό παρέδωσαν στους παιδοφίλους - αν και αυτοί προϋπήρχαν από πολύ πριν - ένα άλλοθι.


Ο Αλφρεντ Κίνσευ, Καθηγητής Εντομολογίας και Ζωολογίας, ο άνθρωπος με τις περισσότερες αναφορές σε ψευτοεπιστημονικά περιοδικά με θέμα το σεξ, απεδέχθη ότι κάλυπτε από την αστυνομία παιδόφιλους που βασάνιζαν παιδάκια ως πειραματόζωα για τις παρατηρήσεις του, ήταν αμφιφιλόφυλος, μαζοχιστής και ενθάρρυνε σε ομαδικό σεξ τη γυναίκα του με φοιτητές.

Αυτή είναι η βιβλιογραφία της Σουηδίας που εισήγαγε το σεξομάθημα το 1956. Ποια μπορεί να είναι η αξιοπιστία των παραπάνω φρενοβλαβών για τους εχέφρονες? Η Ολλανδία που εισήγαγε το σεξομάθημα το 1980, ακολουθώντας τον σεξοδάσκαλο Κίνσευ, νομιμοποιεί σήμερα το κόμμα των παιδεραστών.Να που είναι η αναξιοπιστία των πηγών και ο σκοταδισμός και η οπισθοδρόμηση των εγγράμματων αμόρφωτων.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 4 Ιούλιος 2009 8:56 μμ και Ανώνυμε 4 Ιούλιος 2009 9:35 μμ, δυστυχώς μιλάτε σε ώτα μη ακουόντων!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 4 Ιούλιος 2009 8:34 μμ είσαι ταλαίπωρος! Και αν συνεχίσεις την ίδια άθλια πορεία σου, θα είσαι αφόρητα ταλαίπωρος και μάλιστα αιώνια ταλαίπωρος!

Βλέπεις που γίνεται γρήγορα κατανοητός ο άθλιος τρόπος με τον οποίο σκέπτεσαι και ενεργείς; Όσοι έχουν κάποια γνώση του θείου λόγου και σχέση με την θεόπνευστη Εκκλησία του Χριστού και των Αγίων Του, γνωρίζουν πολύ καλύτερα τους ανθρώπους απο όσο οι ίδιοι τον εαυτό τους.

Σου είπα ότι κρινεις εξ ιδίων τα αλλότρια, δηλ. σκέπτεσαι ιδιοτελώς! Και το επιβεβαίωσες και εσύ ο ίδιος στην συνέχεια λέγοντας ότι σκέπτεσαι την τσέπη σου!

Μακάρι αξιολύπητε να γνώριζες τον Θεό! Τότε μόνο θα καταλάβαινες σε ποια κόλαση ζείς!

Μάθε πάντως, ότι οι ορθόδοξες ομιλίες που γίνονται είτε σε ενορίες, είτε σε ορθόδοξες αδελφότητες γίνονται εντελώς δωρεάν. Ποτέ δεν ζητήθηκε απο κανένα για να εισέλθει σε ορθόδοξη ομιλία να πληρώσει. Παντου, όπου και να πας, σε σεμινάρια ή ομιλίες άλλες η καταβολή χρηματικού ποσού είναι απαραίτητη. Οι ορθόδοξοι όμως θυσιάζονται και δεν ωφελούνται "κατα κόσμον" αλλά έχουν άλλου είδους ωφέλεια την οποία είσαι ανίκανος λόγω της αμαρτωλής και εκτός Θεού ζωής σου να καταλάβεις.

Μάθε πάντως πως αν κάποιος είναι σάπιος δεν σημαίνει ότι όλα σάπισαν!

Μελέτησε βίους αγίων -συγχρόνων και παλαιών- μήπως και πάρεις καμμιά μυρωδιά για ποιό πράγμα σου μιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Kαι όμως...αν ο πρόεδρος της ΔΟΕ κος Μπράτης ενδιαφερόταν για την εισαγωγή του ΜτΘ στο δημοτικό, όσο ενδιαφέρεται για την εισαγωγή του σεξομαθήματος, θα απεδείκνυε ΗΘΟΣ,ανεξάρτητα από την συνδικαλιστική ιδεολογικοκομματική του τοποθέτηση.

Εμείς ΤΑ ΙΔΙΑ θα τα λέγαμε...ακόμα και αν η κεφαλή των υπέρμαχων για την εισαγωγή του σεξομαθήματος δεν είχε καθόλου ώτα εκ γενετής ...μήπως και ο ήχος των λεγομένων ως κύμα διαπεράσει τα οστά του κρανίου και απορροφηθεί από τον εγκεφαλικό ιστό !

Δε θα σταματήσουμε να τα λέμε πολύ περισσότερο τώρα, όπου οι όποιοι υπέρμαχοι του σεξομαθήματος θα υποχρεωθούν να ξεκαθαρίσουν στις ελληνικές οικογένειες ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΗΘΕΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΟΤΙ «Νομίζω ὅτι εἶναι καλό ἕνας ὁμοφυλόφιλος πού θέλει νά γίνει πατέρας νά τό ἐπιδιώξει». Θ. Ε. Ἀσκητῆ, ”Ἡ σεξουαλική ἀφύπνιση τῆς ἐφηβείας”, ἐκδ. Καστανιώτη, Ἀθήνα 1997, σσ. 161-162.

thriskeftika είπε...

Αποφασίσαμε να κλειδώσουμε τον σχολιασμό στο άρθρο αυτό.
Ήδη αρκετά από τα σχόλια που αφήσαμε να εμφανιστούν περιέχουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές του ενός προς τον άλλο.
Ελπίζουμε να μη χρειαστεί άλλη φορά να προχωρήσουμε σε "κλείδωμα" σχολιασμού. Παρακαλούμε γι' αυτό να αποφεύγονται οι υπερβολικές εκφράσεις.
Σεβόμενοι όλους σας και ευχαριστώντας σας για τα σχόλια που γράφετε σας καλούμε να κατανοήσετε και τη δική μας θέση.

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)