25/8/09

Βάσεις Εισαγωγής στις Θεολογικές Σχολές (ημερήσια Γενικά Λύκεια)

Ανακοινώθηκαν από το ΥΠΕΠΘ οι βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων στις Σχολές ΑΕΙ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ στα Τμήματα των Θεολογικών Σχολών οι βάσεις (των υποψηφίων από ημερήσια Γενικά Λύκεια) είναι οι εξής:

Θεολογική Σχολή Αθηνών

Τμήμα Θεολογίας: 11,68 - περσινή βάση: 12,06 (πτώση κατά 309 μόρια)

Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας: 11,48 – περσινή βάση: 12,37 (πτώση κατά 341 μόρια)
****************
Θεολογική Σχολή Θεσσσαλονίκης

Τμήμα Θεολογίας: 12,48 - περσινή βάση: 12,57 (άνοδος κατά 126 μόρια)
(Παρόλο που από το βαθμό φαίνεται ότι υπάρχει πτώση, όμως στα μόρια η βαθμολογία είναι: φέτος:12194 και πέρυσι:12068 που σημαίνει μικρή άνοδο 126 μορίων)

Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας: 11,03 - περσινή βάση: 11,67 (πτώση κατά 212 μόρια)

Πτώση παρουσιάζουν λοιπόν για μια ακόμη χρονιά οι βάσεις στα Τμήματα των Θεολογικών Σολών με εξαίρεση το Τμήμα Θεολογίας ΑΠΘ που παρουσίασε ελαφρά άνοδο. Οι βάσεις διατηρούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα αφού οι υποψήφιοι δεν επιλέγουν τις Σχολές αυτές κυρίως γιατί δεν προσφέρουν εύκολη και άμεσα επαγγελματική αποκατάσταση.




13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί γεμίζουμε με πτ.θεολογίας που είναι η σάρα και η μάρα...

Ανώνυμος είπε...

Ο γέρων Παΐσιος και η μανία των Ζηλωτών

Απόσπασμα από το βιβλίο: Ο ΑΣΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ

Ο Γέροντας, παρόλο που η ασκητικότητά του ήταν παραδεκτή από όλους, αντιμετώπισε πολλές φορές την μανία των ζηλωτών του Αγίου Όρους ..

Ενδεικτικά αναφέρουμε δύο περιπτώσεις: Το περιοδικό «Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης», της μονής Εσφιγμένου, που κρίνει τους πάντες και τα πάντα και μόνο τον εαυτό του ξεχνάει, σε κάποιο σχόλιο του που φέρει τον τίτλο «Και μετά θάνατον επιζήμιος ο π. Παΐσιος ο αγιορείτης», λέγει και τα εξής: ''Παρεκτραπέντος αυτού, εις την Ορθόδοξον Πίστιν των Πατέρων μας, επλάνει τον λαόν του Θεού, όστις ήρχετο εκ περάτων της γης να τον συμβουλευθή και συνεβούλευεν αυτούς να ακολουθούν αιρετικούς ποιμένας''..Αλλά και στο περιοδικό ''Αγιορείτης'' κατηγορείται ο Γέροντας, όπως και όλοι οι σύγχρονοι Γέροντες, γιατί ποτέ δεν συμβούλεψαν «κάτι που να προστατεύει τους πιστούς από τας αντορθοδόξους ενεργείας του Οικουμενικού πατριάρχου και των δορυφόρων του. Ουδέποτε! Δια θέματα πίστεως ετήρουν σιγήν, σιγήν ένοχον και κατάκριτον κατά τους αγίους Πατέρας''.

Δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τα ανωτέρω αποσπάσματα, γιατί είναι άδικα και προπαντός εμπαθή. Τα αναφέραμε μόνο για να φανεί ότι ο Γέροντας αντιμετώπιζε όσο ζούσε την μανία των ζηλωτών, οι οποίοι συνεχίζουν την τακτική τους και μετά την κοίμηση του..

Περί της βλάβης από τον ανόητο ζήλο, που νομίζεται ως θείος

http://www.oodegr.com/oode
/psyxotherap/mwr_zil1.htm

Ο ζηλωτής άνθρωπος δεν φτάνει ποτέ στην ειρήνη της διανοίας του· και όποιος είναι ξένος της ειρήνης, αυτός είναι ξένος και της χαράς· διότι εάν, όπως λένε, η ειρήνη είναι η τέλεια υγεία της διάνοιας, ο ζήλος τότε είναι ενάντιος της ειρήνης, συνεπάγεται λοιπόν, ότι όποιος έχει ανόητο ζήλο, αυτός ασθενεί μεγάλη ψυχική ασθένεια...Ο δίκαιος, που φέγγει μπροστά στον ήλιο σαν λυχνάρι, δεν είναι σοφός. Η προσευχή του ανθρώπου που θυμάται τις κακίες των άλλων είναι σαν σπόρος σπαρμένος πάνω στην πέτρα. Ο μοναχός που δεν ελεεί, είναι σαν άκαρπο δένδρο. Ο έλεγχος, που γίνεται από φθόνο, είναι σαν φαρμακερό βέλος...Γνώριζε καλά, ότι αν βγει από σένα φωτιά, και κάψει ολοκληρωτικά τους άλλους, τις καμένες ψυχές θα τις ζητήσει ο Θεός από τα χέρια σου· και αν δεν βάλεις εσύ την φωτιά, αλλά συνεργείς με αυτόν που την ανάβει, και χαίρεσαι γι’ αυτό, θα είσαι συμμέτοχος στο κακό που έγινε την ημέρα της κρίσεως..

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 3:15 μμ, τί σχέση έχει με το θέμα της εισαγωγής στις Θεολογικές Σχολές αυτά που γράφεις;

Μπορείς να μας το εξηγήσεις; Γιατί εμείς δεν το καταλαβαίνουμε; Πώς συνδέονται αυτά;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε 3:15 μμ

Ορθή η παρατήρηση σας. Δίκιο έχετε. Έγινε σφάλμα από μέρους μου στην καταχώρηση, καθώς είχα σκοπό αλλού να το αναρτήσω. Ζητώ συγγνώμη. Σε κάθε περίπτωση, εκτός θέματος μεν, αξιολογότατο δε το κείμενο του Αγίου Ισαάκ του Σύρου και του πρεσβ. Διον. Τάτση.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 25 Αύγουστος 2009 6:09 μμ
αξιολογότατο είναι το κείμενο αυτό όταν δεν διαστρέφεται η έννοια και ο σκοπός για το οποίο γράφτηκε.

Διαστρεφόμενο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον όποιου δεν μας αρέσει διότι μας ελέγχει πάθη και πλάνες μας!

Ένας πιστός

Ανώνυμος είπε...

Και πάλι συμφωνούμε αγαπητέ ανώνυμε 9:05.

Το κείμενο (προφανώς εννοείτε του Αγ.Ισαάκ) μη διαστρεφόμενο είναι ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟ γιατί μας ελέγχει για τα προσωπικά πάθη και πλάνες μας.Δεν το έγραψε τυχαία ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος, ούτε άσκοπα.

Διαστρεφόμενο το κείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον όποιου δεν μας αρέσει διότι μας ελέγχει πάθη και πλάνες μας.Δίκιο έχετε.

Τέλος πάντων περί των αναρτήσεων μου ''ικανόν εστίν ''.

Να 'στε καλά και να σας χαρίζει ο Θεός δύναμη και κουράγιο στον καλό αγώνα σας.

Ανώνυμος είπε...

Οι βάσεις εισαγωγής (ελληνική πατέντα) είναι πολύ χαμηλές επειδή διαχρονικά οι κυβερνώντες "παραφουσκώνουν" τα 4 Πανεπιστημιακά τμήματα με 1000 περίπου συνολικά εισακτέους το έτος. (Τώρα και με τις ΑΕΑ... ο Θεός να μας φυλάει!)
Ο Υπερπληθυσμός στις Θ.Σ. είναι απαράδεκτος και πρέπει να σταματήσει. Που είναι οι πανεπιστημιακοί εκείνοι δάσκαλοι που θα σταματήσουν αυτό το κατήφορο;;;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 6:09 μμ και
11:11 μμ, δεν μας είπε όμως πού ήθελες να το αναρτήσεις αυτό το σχόλιο; Και πώς έγινε το λάθος;

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα να το αναρτήσω προς επίρρωση του σχολίου από το ΘΕΟΛΟΓΟ με το οποίο συμφωνώ:

http://thriskeftika.blogspot.com/2009/08/blog-post_1954.html

Αναρτήθηκε από ΘΕΟΛΟΓΟΣ στις 16.8.09

...αποφεύγοντας όμως και τα δύο άκρα, τόσο της παναίρεσης του οικουμενισμού όσο και του χωρίς διάκριση ζηλωτισμού. Μπορούμε να κατανοήσουμε τόσο την αγωνία εκείνων που προτείνουν πιο αυστηρή στάση απέναντι στους οικουμενιστές, όσο και τις με διάκριση κινήσεις των ορθοδόξων κληρικών μας.

Πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί ώστε:

α) Να μην διασπαστεί η ομάδα των αντι-οικουμενιστών που υπέγραψαν την Ομολογία Πίστεως και συνεχίζουν τον καλόν αγώνα κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού
και β) Να κατανοήσουν οι Οικουμενιστές ότι η υπογραφή της Ομολογίας Πίστεως αναμένουμε να «λειτουργήσει ὡς ἕνα μικρό ξυπνητήρι γιά τήν ἡγεσία τῆς Μεγάλης ὄντως ᾿Εκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως» (όπως σημειώνει ο π. Θεόδωρος Ζήσης).

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 11:36 πμ, δεν το θέμα μόνο ο υπερπληθυσμός. Είναι το θέμα και οι βάσεις. Οι χαμηλές βάσεις δείχνουν οτι οι νέοι έχουν την θεολογία σαν τελευταία επιλογή.
Έτσι μπαίνουν άνθρωποι εκτός πάσης σχέσης με την Εκκλησία, με σκουλαρίκια, τατουάζ, αλήτες, με εκφυλες τακτικές και ζωή.
Βέβαια κάποιοι απο αυτούς μπορεί να αλλάξουν, να γίνει θαύμα. Αλλά οι υπόλοιποι;; Όταν βγαίνουν όπως μπήκαν, τί έχουμε να περιμένουμε;
Γι' αυτό λέω η σάρα και η μάρα. Όχι άριστοι μαθητές, αλλά οι τελευταίοι χωρίς διάθεση για μάθηση, μελέτη και σπουδή στην Θεολογία.

Αιτωλός είπε...

Ανώνυμε "μήν κρίνετε κατ'όψιν( σκουλαρίκια, τατουάζ κλπ), αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνετε". Δυστυχώς πολλοί αν και "ευπρεπώς ενδεδυμένοι" πτυχιούχοι θεολογίας εείναι δούλοι της σαρκός( ομοφιλόφιλοι, αμφιφιλόφιλοι και λοιποί). Και το χειρότερο κάποιοι από αυτούς θα γίνουν λειτουργοί του Υψίστου, και να προχωρήσω ότι οι "ολίγοι" θα γραφτούν και στους καταλόγους προς αρχιερατίαν!!!
Γράφει λοιπόν ο προφήτης Ιερεμίας: Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου!!!
Ο νοών νοείτω!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε μου φαίνεται πως δεν έχεις ιδέα από την σύνθεση των σημερινών φοιτητών της Θεολογίας. Είσαι εκτός πραγματικότητας!

Όσοι δεν βάζουν σκουλαρίκια και τατουάζ μπορεί να μην είναι εντάξει. Όλοι όσοι όμως βάζουν σίγορα δεν είναι εντάξει. Τουλάχιστον προς το παρόν. Μέχρι να μετανοήσουν και να αλλάξουν.

Τα σκουλαρίκια και τα τατουάζ δείχνουν και τον εσωτερικό κόσμο. Ότι ο άνθρωπος αυτός δεν βρήκε τον Χριστό!
Ποιός σοβαρός θεολόγος είχε απο αυτά;
Ποιός άγιος είχε τατουάζ και σκουλαρίκια; Τί λέγω! Ποιός ορθόδοξος ευσεβής που ζει την χαρά του Χριστού βάζει σκουλαρίκια και τατουάζ;

Τα σκουλαρίκια και τα τατουάζ βρωμούν πεθαμενίλα, όπως θα έλεγε και ο π.Πορφύριος. Απουσία Χριστού και προσπάθεια ευρέσεως της χαράς σ' αυτά!

Τώρα αν στην αντίληψη σου συμβιβάζονται καθηγητής της Θεολογίας ή θεολόγος και σκουλαρίκια ή τατουάζ, είναι ένα πολύ σοβαρό που πρέπει να το αντιμετωπίσεις άμεσα, διότι θα οδηγηθείς το λιγότερο στην τρέλλα...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε μου φαίνεται πως δεν έχεις ιδέα από την σύνθεση των σημερινών φοιτητών της Θεολογίας. Είσαι εκτός πραγματικότητας!

Όσοι δεν βάζουν σκουλαρίκια και τατουάζ μπορεί να μην είναι εντάξει. Όλοι όσοι όμως βάζουν σίγορα δεν είναι εντάξει. Τουλάχιστον προς το παρόν. Μέχρι να μετανοήσουν και να αλλάξουν.

Τα σκουλαρίκια και τα τατουάζ δείχνουν και τον εσωτερικό κόσμο. Ότι ο άνθρωπος αυτός δεν βρήκε τον Χριστό!
Ποιός σοβαρός θεολόγος είχε απο αυτά;
Ποιός άγιος είχε τατουάζ και σκουλαρίκια; Τί λέγω! Ποιός ορθόδοξος ευσεβής που ζει την χαρά του Χριστού βάζει σκουλαρίκια και τατουάζ;

Τα σκουλαρίκια και τα τατουάζ βρωμούν πεθαμενίλα, όπως θα έλεγε και ο π.Πορφύριος. Απουσία Χριστού και προσπάθεια ευρέσεως της χαράς σ' αυτά!

Τώρα αν στην αντίληψη σου συμβιβάζονται καθηγητής της Θεολογίας ή θεολόγος και σκουλαρίκια ή τατουάζ, είναι ένα πολύ σοβαρό που πρέπει να το αντιμετωπίσεις άμεσα, διότι θα οδηγηθείς το λιγότερο στην τρέλλα...

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)